Učenje Wing Chuna

lutkaUčenje Wing Chuna

Wing Chun pripada najznačajnijim borilačkim vještinama na svijetu. Na samom početku učenik uči zaštititi sebe. Upravo to zaštititi sebe je od elementarnog značaja kako bi kroz vlastitu pokretljivost reflexe i samopouzdanje bili u stanju oduprijeti se i tijelesno jačem protivniku

Wing Chun je jedan od najučinkovitijih borilačkih sistema koji postoje

  • Lako je savladiv za žene i muškarce
  • podučavan od strane stručnjaka
  • Podiže kvalitetu života
  • Vježba reflekse
  • Daje koordinaciju i sposobnost
  • Povečava kondiciju

Wing chun sadrži 6 formi koje se vježbaju

  • Siu Lim Tao
  • Chum Kiu
  • Biu Tze
  • Mok Jong
  • Baat Jam Dao
  • Look Dim Boon Kwan

Kako ljudsko tijelo samo po sebi nije prilagođeno Wing Chunu, mi ga moramo prilagoditi tj napraviti sposobnim za vježbanje.
To ćemo postići kroz vrlo bitan dio u Wing Chunu, a to su solo vježbe.
Solo vježbe se sastoje od pokreta tijela koji se izvode na mjestu te pokreta tijela u kretanju.
One su same po sebi vrlo teške jer zahtjevaju određenu vrstu kondicije u ramenima, te zahtjevaju da
tijelo nakon svakog izvedenog pokreta bude u potpunom stabilitetu.
Kroz solo vježbe postajemo svjesni svojih pokreta te nedostataka na kojem svaki vježbač treba raditi opušteno i bez opterečenja.

Samostalne vježbe

Benefiti:

  • poboljšanje točnosti pokreta
  • poboljšanje ravnoteže i koordinacije
  • povećanje brzine kretnji tijela 
  • povećanje (fokusiranje) snage (pokreta) u kretnji
  • poboljšanje tjelesne kondicije i izdržljivosti